26-27 вересня здобувачі фахової передвищої освіти 3 року навчання спеціальності "Маркетингова діяльність" Фахового коледжа бізнесу та аналітики в рамках вивчення дисципліни "Реклама та стимулювання продажів" спільно із к.е.н., ст.викладачем - Горобець О.О., мали змогу долучитися до унікальної, наймасштабнішої онлайн бізнес-події за підтримки навчальної платформи Genius Space - ЛОБ24.
Студенти прослухали виступи топових спікерів:
- Вячеслава Климова - "Лідерство в умовах викликів: досвід створення та розвитку "Нової Пошти"";
- Максима Раскіна - "Управління масштабним маркетплейсом роздрібної торгівлі в умовах сучасних викликів: досвід компанії АЛЛО";
- Дениса Суділковського - "Маркетинг і технології в сфері нерухомості: перспективи ЛУН";
- Віталія Гордієнка - "Гарячі клавіші" YouTube"
- Жана Беленюка - "Лідерство і досягнення: уроки з кар'єри спортсмена та політика";
- Раміни Есхакзай - "Як розвивати YouTube-канал: перші кроки і стратегії успіху";
- Олега Гороховського - "Як створити успішний FinTech-продукт і підтримувати лідерство на ринку".
Наші студенти, були дещо здивовані, що усі спікери наголошували на тому, що навчання протягом усього життя є надважливим у будь-якому бізнесі, адже навчання сприяє формуванню унікального світогляду, який в свою чергу стимулює появу ідей "які продають"!
Р. S.: А ми казали!